Στα προκριματικά

Μου πήρε λίγο καιρό να ξεπεράσω την απογοήτευσή μου από τα προκριματικά στον αγώνα του Les Contamines. Ήμουν ο προτελευταίος αθλητής στη σειρά εκκίνησης και κατάφερα να περάσω μόνο έναν. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έτρεξα ήταν πολύ αντίξοες. Το χιόνι μαλάκωσε μετά από τα περάσματα των 71 αθλητών που προηγήθηκαν με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα λούκια. Μέχρι τώρα επέμεινα να κατηγορώ τον εαυτό μου προσπαθόντας να αποφεύγω τις δικαιολογίες. Το αποτέλεσμα ήταν να μην βλέπω τον πραγματικό λόγο για τον οποίο βρίσκομαι εδώ. Με την βοήθεια του Βασίλη του προπονητή μου αλλά και την από απόσταση υποστήριξη της οικογένιάς μου βλέπω και πάλι ότι είμαι εδώ και αγωνίζομαι επειδή αγαπώ το ski. Έχω συνείδηση του σημερινού αποτελέσματός μου στο World Cup και με μεγάλη λαχτάρα πιστεύω πως σύντομα θα ξεπεράσω τα όριά μου.

No comments:

Post a Comment